copyright på alla mina bilder.

8 juni 2012

under en torpargrund


10 kommentarer:

  1. Bra fångat! Vaknade den inte? Cool bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den noterade mej men brydde sej inte nämnvärt, flyttade på sej till en lugnare vrå och somnade säkert om igen.

      Radera
  2. Eftersom Majsan skriver som hon gör, finns ju något där. Mina ögon ser ingenting annat än vad som naturligt finns under grunden. Berätta är du snäll!/Brita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till höger, i mitten på bilden finner du ett djur delvis skymd, som jag tror gärna har tillhåll under torpargrunder.. Lycka till

      Radera
  3. Vilken underbar bild , men jag måsta titta en gång extra och klicka på bilden så att den blev större , då först såg jag den HÄFTIGT FOTO !!! :) // Nitas

    SvaraRadera
  4. Jag har tittat igen och nu såg jag ögonen direkt. Hur vågade du krypa in?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var öppet utmed ena sidan, sträckte in armar å kamera så långt det gick.

      Radera
  5. Hej!
    Ja, vilket läckert foto! Inte var dag man är hemma hos dessa och hälsar på.
    Ha en fin helg
    /Ingemar

    SvaraRadera